PEPP – Göteborgsvarvet
Göteborgs-Posten inledde ett samarbete med GöteborgsVarvet för att inspirera till ökad fysisk aktivitet och skapa intresse för halvmaran. Jag utformade logga, annonser i papperstidningen och på webben, t-shirt, innehåll till hemsida etc.
PEPP
22406
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-22406,qode-social-login-1.1,qode-restaurant-1.1,stockholm-core-1.0.2,woocommerce-no-js,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-5.1.3,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
  • Annons - Uttagning av tävlande
  • PEPP - marknadsmaterial
  • PEPP - annons och hemsida

PEPP – Göteborgsvarvet

 

Göteborgs-Posten inledde ett samarbete med GöteborgsVarvet för att inspirera till ökad fysisk aktivitet och skapa intresse för halvmaran. Genom annonser i papperstidningen och på webben, sökte vi 5 st utmanare som i en stafett skulle tävla mot Mustafa Mohamed på den 21 km långa sträckan. Dessa utmanares utveckling och coachning fick man sedan följa på nätet när de under några månader förberedde sig för tävligen. Samtidigt fick följarna träningstips på hur man bäst tränar för att utvecklas som löpare.

Mitt arbete inkluderade

Logga, annonser, banners, t-shirt, innehåll till hemsida etc.